Strategia noastră: Agenda Albastră

Agenda Albastră definește cursul viitorului nostru.
Stefan F. Heidenreich, Președinte al Consiliului Executiv al Beiersdorf AG

Un simț pentru nevoile si dorințele consumatorilor noștri, o abordare disciplinată a managementului de brand și o muncă de cercetare și dezvoltare bazată pe inovație, au condus la ceea ce este Beiersdorf astăzi. Totuși, ne propunem să fim și mai buni în viitor, pas cu pas, și să continuăm progresul companiei în mod sustenabil și pe termen lung. Viziunea noastră este de a fi numărul unu în îngrijirea pielii în piețele și categoriile relevante pentru noi. Busola noastră este Agenda Albastră. Introdusă în 2012, ea definește cursul pe care îl adoptăm pentru a face față provocărilor viitorului și cu care intenționăm să ne atingem obiectivele. Acest program strategic se concentrează pe întărirea mărcilor noastre, creșterea puterii noastre inovative, extinderea prezenței noastre pe piețele emergente și pe dedicarea angajaților noștri.

Agenda Albastră pe scurt

Blue Agenda RO